wiadomości

Trening całego ciała w parach

Najnowszy artukuł na ten temat

Sprzęt do ćwiczeń w domu. Wzrost sprzedaży i braki w magazynach

Trening całego ciała w parach

W parach ćwiczy się raźniej. Prosty trening dla całego ciała w domu może pomóc nam rozruszać się po świętach Wielkanocy. Zestaw ćwiczeń przygotowali Marta Gąsiorowska oraz Krystian Dubliński, którzy są trenerami personalnymi w Calypso Fitness Club.



Domowy trening na rozruch. Zestaw ćwiczeń



Marta GąsiorowskaKrystian Dubliński to trenerzy personalni w Calypso Fitness Club. Wspólnie zaprezentowali trening, który można wykonać wspólnie z partnerem. Ważne, by ćwiczenia robić właśnie z nim, a nie obok niego. Dzięki temu można zachować rytm, wzajemnie się motywować, a nawet śmiać.

Trening całego ciała składa się z pięciu ćwiczeń. Każde wykonujemy przez 40 sekund, a przez 15 kolejnych łapiemy oddech. Sesję można powtórzyć trzy razy, jednak wcześniej trzeba wykonać rozgrzewkę.

Rozgrzewka

  • krążenie ramion (20 s)
  • rotacja od pasa w górę, wraz z głową (20 s)
  • ruchy nadgarstkami w truchcie (20 s)
  • wykopy w przód (20 s)
  • krążenie bioder (20 s w lewo i 20 s w prawo)
  • Skip A (20 s)
  • krążenie stawów skokowych (20 s)


Trening z rollerem, czyli samodzielny automasaż



1. Wspólne przysiady





Potrzebne będzie trochę wolnej przestrzeni. Stajemy naprzeciwko siebie, chwytamy się tymi samymi rękami, nogi powinny być szerzej niż biodra. Schodzimy do przysiadu, odchylamy się w tył, ale plecy muszą być proste, kolana wysunięte na zewnątrz, a całe stopy muszą być na podłodze. Po każdej próbie zmieniamy ręce, możemy nawet posiłować się z partnerem. Dzięki niemu możemy zejść niżej bez ryzyka przewrócenia się.

Trening z gumami oporowymi. Zestaw ćwiczeń dla każdego



2. Siad równoważny





Ręce wędrują na podłogę, napinamy brzuch, odchylamy się w tył. Razem prostujemy i zginamy nogi na przemian w lewą i prawą stronę. Przy wyprostowaniu robimy wydech

Domowy trening z garnkiem i książkami - zestaw ćwiczeń



3. Pompka i wyciskanie





Jedna osoba kładzie się na plecach, a druga, która jest nad nią, łapie ją za kostki. Zaczynamy z wysokiej pozycji. Napinamy brzuch, zachowujemy linię ciała i starajmy się nie spadać biodrami.

Joga dla ciała i głowy. Układy do wykonania w domu



4. Wyskoki





Stajemy po dwóch stronach. Pierwszy skok jest daleki, natomiast w drugą stronę wykonujemy trzy mniejsze, oczywiście obunóż. Skaczemy na całe stopy, nie na palce.

Domowy trening od judoków



5. Wiosłowanie





W tym przypadku jedna osoba wiosłuje, druga może nieco odpocząć, bo kładzie się na plecy. Trzeba stanąć na wysokości jej kolan, chwycić się dłońmi na krzyż i wiosłować góra/dół. Plecy muszą być proste.

Opinie (18) 9 zablokowanych

  • Ćwieczenie przypominające sąsiadom z dołu że ich szanujemy:. (2)

    4. Wyskoki
    Stajemy po dwóch stronach. Pierwszy skok jest daleki, natomiast w drugą stronę wykonujemy trzy mniejsze, oczywiście obunóż. Skaczemy na całe stopy, nie na palce.

    • 13 1

    • na pajacyki zwykle nie reagują - dopiero upuszczenie Kettlebell (od 25kg) ukazuje rozmiary szacunku

      • 8 0

    • Mają plus

      Za czyste obuwie sportowe

      • 0 0

  • (3)

    Ćwiczenia dla singli z małą ilością przestrzeni w domu poproszę.

    • 5 0

    • (1)

      Takie same tylko zamiast partnera to kot.

      • 2 1

      • Kota też nie mam.

        • 0 1

    • Wszyscy znają.

      Tylko zapominają czasem zmieniać rękę z prawej na lewą.

      • 1 0

  • Trening całego ciała = kamasutra.

    • 8 0

  • (1)

    fajne
    ćwiczę z chłopakiem.

    • 4 1

    • A ja mogę do was dołaczyć ?

      • 3 1

  • dajcie spokój (2)

    Ludzie dajcie już spokój z tymi ćwiczeniami dietami i przestańcie pajacować itd... wszyscy nagle fitowcy i specjaliści od ćwiczeń i żywienia. A pół życia jedli zupki chińskie.
    Zacznijcie lepiej czytać bo naród nie potrafi się wysłowić !!!! Ćwiczcie mózgi bo niestety niektórym brakuje rozumu:) Wesołego po świętach.

    • 20 5

    • Nie interesuje Cię, to przynajmniej nie komentuj (1)

      Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Wyobraź sobie, że są ludzie, którzy aktywność fizyczną i racjonalne odżywianie traktują jako element higieniczny swojego życia. Uprawiali dotąd sport rekreacyjnie i profilaktycznie (dla swojego zdrowia fizycznego i psychicznego). Może Ciebie Antyhejtko nie obchodzi kolejna fałda na boczkach, siedzisz i gnuśniejesz. Ale ja, jako osoba aktywna, pragnę utrzymać swoje zdrowie w ryzach i się nie zapuszczać. A trening to max 60 min mojego życia dziennie, na czytanie pozostaje dużo więcej czasu ;)

      • 4 4

      • Mnie też bawią "fit" pozerzy. Paru cwaniaków chce zarobić na frajerach i wypromowałao tą smieszną mode;)

        • 2 0

  • a bez pary też da radę ?

    • 1 0

  • W parach, czyli parzyste ?

    • 7 0

  • A moj malenki swiat rozsypal sie na kawalki

    • 1 0

  • Czzyyyyy Martaaa i Krystian sąą liczbamiiii parzystymiiii? Taakkkk, dobrzeee słyszęęę, sąąąą bo mająąąą paręęę.

    • 7 0

  • wczoraj robiliśmy, było dużo śmiechu przy pompkach :D

    polecam

    • 0 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

mail

Napisz do nas

Brałeś udział w ciekawej wyprawie lub zawodach, o których chciałbyś opowiedzieć naszym czytelnikom? Napisz do nas na aktywne@trojmiasto.pl