• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Coca-Cola nagrała międzynarodową reklamówkę na PGE Arenie

Marzena Klimowicz-Sikorska
3 marca 2015 (artykuł sprzed 9 lat) 
Najnowszy artykuł na ten temat Czyszczą bursztynową elewację stadionu w Letnicy
"]

Producent napojów nakręcił na PGE Arenie reklamówkę promującą międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży Copa Coca-Cola 2015.



Czy stadion PGE Arena jest rozpoznawalny za granicą?

Coca-Cola nakręciła nową reklamówkę na PGE Arenie. W ten sposób promuje międzynarodowy turniej piłkarski dla młodzieży Copa Coca-Cola 2015, w którym udział wezmą nastolatkowie z ponad 60 krajów. Ideą turnieju jest m.in. promowanie aktywnego stylu życia i działania zespołowego wśród młodych ludzi poprzez piłkę nożną.

Ekipa filmowa pracowała na PGE Arenie przez pięć dni pod koniec zeszłego roku. Na terenie stadionu wyrosło filmowe miasteczko ze scenografią przedstawiającą pokoje nastolatków, którzy są ambasadorami Copa Coca-Cola. Każdy pokój zyskał wystrój nawiązujący do pochodzenia swojego "właściciela", co ma podkreślać międzynarodowy charakter turnieju.

Polską ambasadorką turnieju jest Kamila Komisarczyk. Obok niej w reklamówce widać siedmioro nastolatków z USA, Republiki Południowej Afryki, Egiptu, Tajlandii, Wenezueli i Grecji. W kulminacyjnej scenie filmu cała grupa wbiega na płytę boiska. Kolejne ujęcia gdańskiego stadionu będzie można zobaczyć w następnych filmach, jakie będą towarzyszyć promocji Copa Coca-Cola 2015.

- Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki, jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy - cieszy się Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator. - Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE Arenę, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki.

Nowa reklamówka Coca-Coli to już kolejny epizod telewizyjnej kariery, jaką robi stadion.

Blisko dwa tygodnie temu stacja TVN emitowała specjalne odcinki programu "Ugotowani", których uczestnicy nie tyko zwiedzali stadion, ale też przejechali się kolejką tyrolską, rozpiętą pomiędzy trybunami, a także bawili się w parku rozrywki Fun Arena.

W ubiegłym roku stadion "wystąpił" też w serialu "Prawo Agaty". Jako jedyny taki obiekt w Polsce PGE Arenę zaprezentowano w programie telewizyjnym TVP Kultura pt. "Księga przestrzeni", poświęconym architekturze Polski ostatniego ćwierćwiecza.

W 2014 r. stadion zagrał jedną z głównych ról w spocie promującym Polskę, wyprodukowanym dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Sekwencja filmowa na PGE Arenie otwiera również spot wizerunkowy firmy Lotos. Od początku tego roku, codziennie o godzinie 19.30, wizerunek PGE Areny pojawia się w czołówce telewizyjnych Wiadomości.

Miejsca

Opinie (124) 4 zablokowane

  • ale wpadka

    gruby kowalski powinien podac sie do dymisji
    nic nie robi tluscioszek tylko chleje wóde po lozach i zżera kielbaski po cateringu
    banda nieudaczników

    • 0 0

  • stadion ladny tylko szkkoda ze pastwisko a nie murawa

    • 0 0

  • dumny jestem z tego spotu

    • 1 1

  • No ja nie mogę

    Same hejty lecą widzę :( nic się nigdy nie podoba... co za szary, marudny, nie zadowolony i zakompleksiony naród. Ludzie mieszkacie w najpiękniejszym miejscu w całej Polsce!! Dajcie sobie trochę luzu!! I pozwólcie sobie na odrobinę uśmiechu!! Super spot...

    • 3 3

  • fajna

    bardzo ladna i madra reklama. podoba mi sie i dumna ze nagrali ja w Gdansku a nie gdzies indziej. Super:-)

    • 3 1

  • Są jakieś informacje dot. turystów którzy przyjechali do Polski po EURO12? Opłacało się czy nie? (7)

    • 23 13

    • 1,5 miliarda za dziurawy nocnik budynia i co roku 40 miliów doplaty przez mieszkańców za straty!

      Tylko dlaczego tak mało w końcu stać nas na wszystko tylko park wodny jest za drogi !!!

      • 0 4

    • Oczywiście że są. Rok po euro tyrystów było jeszcze więcej niż na samym euro (1)

      • 12 4

      • leming a starczyło ci na wazeline?

        • 2 5

    • (2)

      Do mnie wpadł Heniek z Irlandi na 3 dni.
      Na mieście wydaliśmy chyba po 500 zł, czyli na podatku VAT zarobiono około 100 zł.

      • 8 2

      • Sklepikarze od 500 zł zapłacili kolejne 100 zł podatku (1)

        • 2 1

        • a hurtownik kolejne 100, logistyka - 100, producent - 100, dostawca półproduktów - 100, i tak wychodzi że w rzeczywistości twar kosztował minus sto :)

          • 10 0

    • ...

      Są. Google nie gryzie.

      • 15 1

  • jak na tyle szumu to efekt mizerny

    • 1 0

  • A gdzie wielkie gwiazdy futbolu ?? (1)

    W kazdej reklamie coca coli sa wielkie stadionowe gwiazdy, reklamowka krecona w polsce, to sie nie oplacalo he he a szkoda...

    • 1 0

    • miał wystąpić Pietrowski ale się na nim nie poznali

      • 1 0

  • A czy przypadkiem Coca-cola nie wspierała Apartheidu (3)

    i nie niszczyła lasów tropikalnych?

    Tyle w temacie

    • 9 1

    • No i co? (1)

      Apartheid upadł, oddali władzę murzynom i do tej pory w Afryce trwa destabilizacja i rzeź. Dzicz ni potrafi rządzić własnym narodem.

      • 4 2

      • idąc tym tropem... w Gdańsku za Niemca też było dużo lepiej

        • 0 0

    • A Fantę wymyślili w czasie 2 wojny niemcy znaczy naziści.

      • 4 0

  • Murawe poprawią? bo to wstyd dla Gdańska takie pastwisko (7)

    poza tym czym tu się podniecać? W Gdyni na stadionie powstało kilka reklam TV i o tym nie pisaliście!

    • 17 23

    • (4)

      niby jakich reklam poza Szczurkiem?

      • 9 3

      • choćby znanej sieci sklepów, sponsora reprezentacji Polski (3)

        czy też międzynarodowej firmy produkującej okna

        • 7 3

        • jak zwykle z faktami na bakier w tej Gdyni - chyba masz info z UM Gdynia

          Biedronka krecila reklame na PGE Arenia, no chyba ze w Gdyni rowniez, na tym resprezentacyjnym i unikatiwym na skale swiatowa obiekcie mialo to miejsce. Szczerze watpie, poniewaz machina propagandowa dopilnowalaby, aby takie wydarzenie na dlugo pozostalo w swiadomosci lokalnej

          • 0 1

        • (1)

          no rzeczywiście można to porównać do giganta, jakim jest Coca Cola.

          • 5 7

          • A gigant płaci więcej? Chyba obojętne kto ważne żeby za to płacił.

            • 7 0

    • ja pamiętam tylko teledysk Maxell sie chyba ekipa nazywala

      • 0 0

    • po meczu z Zawiszą już rozpoczęto działania i murawa na chwilę obecną wygląda dużo lepiej

      • 7 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rowerowy Potop AZS

659 zł
rajd / wędrówka

Misy i gongi | sesja relaksacyjna z Jakubem Leonowiczem

70 zł
spotkanie, warsztaty

Rajd Climate Classic Gdańsk 2024 (1 opinia)

(1 opinia)
220 - 350 zł
rajd / wędrówka

Forum

Najczęściej czytane