Treningi biegowe co sobota za darmo w Sopocie

Treningi stworzone przez cenionego na świecie crossfitera, które w Trójmieście zrzeszają grupę około 25 osób, odbywają się w Sopocie. Są cykliczne i darmowe. Wystarczy przyjść w sobotę o godzinie 9:30 na stadion lekkoatletyczny w Sopocie i zacząć ćwiczyć.



GDZIE W TRÓJMIEŚCIE ZA DARMO UPRAWIAĆ SPORT NA CYKLICZNYCH ZAJĘCIACH: PRAWIE 40 PROPOZYCJI

Aktualizacja 6.11. godz. 10:00 W związku z nieporozumieniem, jakie wynikło między zarządem Sopockiego Klubu Lekkoatletycznego z przedstawicielami klubu Crossfit Trójmiasto, każde kolejne zajęcia odbywać się będą na sopockich Błoniach. Dzień i godziny treningów bez zmian.

Do Trójmiasta zawitała ogólnopolska inicjatywa Reebok Run Crew. Jest to cotygodniowy trening, który odbywa się w każdą sobotę o godz. 9:30 na stadionie lekkoatletycznym w Sopocie. Treningi, prowadzone przez wykwalifikowanych trenerów, oparte są na metodzie Aerobic Capacity, stworzonej przez Chrisa Hinshawa, jednego z najlepszych Ironmanów na świecie i trenera CrossFit o globalnej renomie.

W Trójmieście jako pierwsza i jedyna treningi aerobic capacity prowadzi Martyna Kuźnicka z ramienia Crossfit Trójmiasto.

- Metoda Aerobic Capacity jest metodą interwałową, która charakteryzuje się m.in. właściwym doborem intensywności biegu, utrzymaniem stałego tempa biegu w każdej serii oraz odpowiednią proporcją czasu biegu i przerw między seriami - mówi Martyna Kuźnicka.
Co ciekawe, na sopockich treningach spotkać możemy również Pawła Rakoczego. To polski lekkoatleta specjalizujący się w rzucie oszczepem, który reprezentował nasz kraj m.in. na igrzyskach olimpijskich w Londynie w 2012 r. Obecnie jest trenerem w Crossfit Trójmiasto.

- Aerobic Capacity to trening dla każdego. Nieważne, czy trenujesz crossfit, uprawiasz triathlon, startujesz w biegach ulicznych, czy dopiero chcesz zacząć swoją przygodę z bieganiem, albo ze sportem w ogóle - na naszym treningu i tak sobie poradzisz, dlatego, że tempo biegu dostosowujesz sobie sam - kontynuuje Martyna Kuźnicka. - Co jest jednak najważniejsze, dobry trening biegowy powinien iść w parze z treningiem siłowym. Dzięki temu przygotujemy nasz organizm na taki wysiłek jak bieganie, wzmocnimy mięśnie i zabezpieczymy stawy, ale przede wszystkim samo bieganie stanie się dla nas dużo łatwiejsze. Bardzo się cieszę, że w Crossfit Trójmiasto powstała taka inicjatywa, dzięki temu mogę pokazać ludziom, że odpowiednio dobrany interwał biegowy wspomagany treningiem siłowym przynosi o wiele większe korzyści niż samo wybieganie - ocenia Martyna Kuźnicka.
Dzięki współpracy z Sopockim Klubem Lekkoatletycznym, treningi odbywają się w każdą sobotę o godz. 9:30 na stadionie lekkoatletycznym w Sopocie przy ul. gen. Józefa Wybickiego 48/50 zobacz na mapie Sopotu i trwają ok 1,5 godziny. Przyjść może dosłownie każdy, kto chciałby poprawić swoją kondycję fizyczną i po prostu poczuć się lepiej. Grupa liczy około 20-30 osób na każdym treningu. Na koniec najważniejsze - treningi są bezpłatne.

Więcej informacji o treningach i całej grupie znajdziecie na facebookowym wydarzeniu.

Opinie (38) 1 zablokowana

  • jestem polakiem i jak za darmo to będę (1)

    Juz biegnę w obścisłych pantalonach

    • 32 7

    • Tylko koniecznie firmowych... crossfit to religia prawie.

      • 5 0

  • jestem hetero (1)

    i na crossfit nie chodze

    • 11 5

    • Dziki i koksy

      Pompowanie bicka przed lustrem na siłce. Wyznacznik hetero. A potem jak trzeba na autobus podbiec to się pocicie i jesteście czerwoni jak Pudzian w klatce. W CrossFicie też są zajęcia ciężarowe. Polecam się przejść a nie komentować na podstawie memów :)

      • 2 0

  • To miało być podciąganie na drążku???? hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa (5)

    • 4 1

    • Wyglądają jak małpy na wybiegu. Zero techniki

      • 0 0

    • (2)

      Tak wygląda podciąganie dynamiczne w crossficie i poza budową siły, wytrzymałości i masy mięśniowej ma też inne funkcje: ćwiczenie koordynacji czy przyzwyczajanie stawów barkowych do pracy w dużym zakresie ruchu i pod dużym obciążeniem. Cóż, jak się nie wie, to zawsze można się pośmiać

      • 3 1

      • crossfit i masa, dobre

        • 0 0

      • nie poniżaj się, crossfit nie buduje siły ani masy.

        • 0 0

    • To nie jest podciąganie,

      tylko "klatka do drążka". Taka technika jak na filmie jest po prostu najszybsza.

      • 1 0

  • Czy trzeba studiować prawo, nosić brodę i nie jeść mięsa? (2)

    • 20 1

    • zapomniałeśo rurkach, koniecznie trzeba mieć i chodzić w rurkach!

      • 3 0

    • I w za krótkich spodniach bez skarpetek!!!

      • 1 0

  • zapraszam do mnie (1)

    Zapraszam wszystkich crossfitowców do mnie do ogrodu. W programie:
    1. Demontaż trampoliny na czas.
    2. Wycinka starej czereśni i cięcie gałęzi na odcinki 30 cm
    3. Przekopanie trawnika i grabienie na czas
    4. Przenoszenie i rozłożenie gruzu na ziemi by stworzyć drogę dojazdową
    Zajęcia bezpłatnie, nieobowiązkowe wpisowe na rękawiczki i wodę 15 zł

    Po co marnować energie bezużytecznie zapraszam na przyjemne z pożytecznym

    • 24 3

    • Przyjmujesz niebezpieczne założenie

      że któryś z Panów na obrazku wie jak się obsługuje narzędzia.

      • 4 0

  • A teraz z polskiego na polski (6)

    Podstawowe pytanie co daje jeden intensywny trening w tygodniu. Taki trening szkodzi zdrowiu. Z założenia zapewne jest to 1 darmowy trening który ma zachęcić do co najmniej 3 treningów w tygodniu.
    Warto pamiętać że bardzo intensywny trening może zabić ćwiczącego (patrz maratony)

    • 7 1

    • (2)

      stwierdzenie"cotygodniowe,cykliczne i darmowe" nic nie daje Ci do myślenia? czytanie ze zrozumieniem trudna cecha co? :D

      • 0 4

      • Pisanie poprawną polszczyzną chyba jeszcze trudniejsze.

        • 1 0

      • Napisałem jeden trening w tygodniu ( nie w życiu), więc raczej nie neguje cykliczności. Dobrze że zdajesz sobie sprawę z faktu że czytanie ze zrozumieniem nie jest dla każdego proste. Życzę powodzenia.

        • 0 0

    • (2)

      Zadaj sobie pytanie ,,czy lepszy jeden trening w tygodniu 1,5 godz o małej intensywności czy brak ruchu przez parę lat ,,Jeżeli jeden trening w tygodniu szkodzi zdrowiu a całkowity brak ruchu jest zdrowy to przestaje rozumieć o co ci chodzi ,czy napisałeś coś aby było albo nie masz pojęcia o wysiłku fizycznym jakimkolwiek .

      • 0 0

      • (1)

        O jakiej małej intensywności piszesz ?
        Wiesz co to jest Crossfit ?
        Co to jest brak ruchu przez parę lat ? Kładziesz się na łóżku i leżysz ?
        Każdy mimo wszystko jest jakoś aktywny. Wstaje z łóżka i chodzi, czasem nawet spaceruje. To jest ruch.
        Niestety ale jeden trening w tygodniu to zasadniczo szok dla organizmu i może bardziej zaszkodzić niż pomóc.
        Mała aktywność fizyczne czyli to co określasz jako "całkowity brak ruchu" też nie jest zdrowy.
        Nie powinno się trenować ani za dużo ani za mało.
        Trening kilka razy w tygodniu jest OK ale organizm trzeba do wysiłku przyzwyczaić stopniowo zwiększając obciążenie.

        • 0 0

        • ale oni tam nie robą crossfitu tylko lekką atletykę

          na zróżnicowanej intensywności zresztą

          • 0 0

  • komentarze dają chyba przeciwnicy aktywnego spedzania czasu (2)

    • 8 4

    • Przeciwnicy? (1)

      Dużo spaceruje, śmigam na rowerze, ale jak widzę ludzi, którzy ćwiczą tak intensywnie zastanawiam się czy to moda? Sport? Zdrowie? Jak w pracy przeniosę 2 tony to nie widzę siebie chodzącego na crossfit po 18 ;-). Podnoszenie i bieganie za moimi dziećmi daje mi tyle wysiłku, że wystarczy i uwaga, mam zegarek taki z tych mądrych wedle jego wskazań wyrabiam dziennie wystarczającą ilość kroków

      • 4 1

      • Masz problemy z dojrzałością . Proponuje nie interesować się co robią inni to głowa ci odparuje i będziesz szczęśliwszy.Jeżeli masz ochotę założyć zamiast konia pług i orać to zrób to i jeżeli już skończysz 4 hektary to nie wypisuj że jesteś niesamowity bo to naprawdę nikogo nie obchodzi ewentualnie konia.

        • 0 2

  • Rebok run krew krosfit - nie dziekuję, wolę ćwiczyć i uprawiać sport po polsku. (2)

    I dla siebie, nie przed obiektywem.

    • 11 1

    • Ale jak się na istagramie lub facebooku pokażesz? Przeszedłeś 10 km? Do tego trzeba mieć odpowiednie buty , odzież termoaktywną, rękawiczki i jakąś super czapeczkę. Inaczej to wiocha a nie sport ;-)

      • 4 0

    • reebok run crew

      to chyba nazwa od sponsora, ktos musi zaplacic za stadion :D

      • 0 0

  • Pozdrawiam koleżankę z liceum :D

    • 0 0

  • (3)

    Czy to są zajęcia w ramach grupy Biegam bo lubię ? Radiowa Trójka promuje tskie od lat i podobno co sobotę o 9.00 mają treningi na stadionach. Ktoś był?

    • 0 0

    • Tak, był.

      • 0 0

    • Biegam bo lubię jest przy stadionie Energa o 9.30 w soboty, więc to coś innego. Ja tam chodzę i polecam!

      • 0 0

    • jest na stadionie lekkoatletycznym AWF w Gdańsku w Sopocie zrezygnowali niestety

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Sopot Beach Rugby 2021
Sopot Beach Rugby 2021
turniej
lip 31
sobota, g. 10:00
Sopot
Samodzielny Harpuś 66 - Park Reagana
Samodzielny Harpuś 66 - Park Reagana
bieg, impreza na orientację
lip 31-8.08
g. 11:00
Gdańsk, Pomorski Klub Orientacji Harpagan
Warsztaty boogie
Warsztaty boogie
kurs tańca
lip 31-1.08
sobota - niedziela, g. 10:00 - 14:30
Gdańsk, Swing Revolution

Forum